دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 دی 1394
بازدید : 411
نویسنده : علی

 

 

دانلود مستقیم 128 

 

دانلود مستقیم 320 

 

 

متن ترانه

.ای ستاره شبای من

ای تمومه لحظه های من

تو نباشی از غم پرم

از شب شکست میخورم

ای تمومه بودو نبود

بی تو از لحظه هام چه سود

عاشقانه عاشق تو ام

با عشق از ته وجود

هر روزو هر ساعتو هر ثانیه

عشق بین ما خیلی عالیه

تو وقتی کنارمی زندگی جاریه

دوریه تو برام میتونه خیلی سخت باشه

وقتی هستی آدم میتونه خوش بخت باشه

هر روزو هر ساعتو هر ثانیه

عشق بین ما خیلی عالیه

تو وقتی کنارمی زندگی جاریه




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من دانلود آهنگ زیبای کوهیار نقوی به نام شبهای من ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت آکادمی موسیقی گام خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک فعال و اتوماتیک است 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 60589
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com